ساخت لايت باكس تبليغاتي شهري

لايت باكس تبليغاتي شهري در فضاي خارجي به تابلوهايي گفته مي شود كه در خيابان ها و محوطه خارجي فضاهاي مختلف مورد استفاه قرار مي گيرد. لايت باكس تبليغاتي شهري به نوعي از لايت باكس گفته مي شود كه كاربرد آن درفضاي بيروني و شهري است اين نوع لايت باكس ها باعث مي شوند كه تبليغات شما براي مخاطب چشم نواز تر شود و تاثير بيشتري براي مخاطب داشته باشد.

ساخت لايت باكس تبليغاتي در دو نوع ايستاده و ديواري انجام مي شود.

استند تبليغاتي لايت باكس از چهارچوب پروفيل آلومينيومي آنادايز شده و يا كامپوزيت در ضخامت هاي مختلف با پايه فلزي ساخته شده و جنس رويه آن پلكسي يا شيشه با ضخامت 6 ميل و بالاتر مي باشد. همچنين مي توان در اين سازه ها از فلكس نيز استفاده كرد.

وزن چاپ لايت باكس تبليغاتي شهري به دليل ثابت ماندن در فضاي خارجي بالاست و ابعاد آن هيچ محدوديتي ندارد. نور به كار رفته در اين لايت باكس ها مي تواند اس ام دي و ال اي دي باشد. در صورت استفاده صحيح ، سازه لايت باكس از ماندگاري پايدار برخوردار بوده و نور سازه بين 3 تا 5 سال عمر مفيد دارد.

كاربرد لايت باكس تبليغاتي ديواري

فضاي تبليغات شهري،تابلو سردر فروشگاه، تابلو ورودي مغازه و مراكز اداري و تجاري از جمله كاربردهاي تابلو لايت باكس هاي تبليغاتي شهري مي باشند.

 

مزايا و معايب لايت باكس تبليغاتي

  • ارزان بودن لايت باكس ها نسبت به ابزارهاي ديگر تبليغاتي شهري
  • تنوع در اندازه و طراحي اين نوع لايت باكسها باعث شده طيف وسيعي از مشتريان و فضا هاي مختلف شهري را پوشش دهد
  • ضد آب بودن و مقاومت بالا در مقابل گرد و غبار
  • مقاومت بالا در فضاي خارجي

طرح لايت باكس تبليغاتي

طرح دلخواه مشتري در ابعاد موردنظر روي فلكس و يا پارچه چاپ شده، روي لايت باكس قرار گرفته سپس با توجه به نوع سازه صفحه پلكسي و يا شيشه سكوريت روي لايت باكس قرار مي گيرد.

نصب لايت باكس تبليغاتي

نصب لايت باكس تبليغاتي شهري آويز با استفاده از زنجير و سيم تعبيه شده در آن و مدل ايستاده آن با استفاده از پايه قرار گرفته و در فريم لايت باكس توسط نصاب انجام مي شود.

اين نوع لايت باكس ها در روز طراحي بسيار محبوب و زيبايي دارند و به علت پشت نور بودنشان در شب جلوه خاصي به تبليغات شما مي دهد و موارد استفاده فراواني در رستورانها، مغازه ها، معابر و خيابان ها كه نياز به تبليغات محيطي مي باشد را دارد.

تبليغات يكي از مهم ترين مسائل در زمينه تجارت و بازايابي مي باشد و با توجه به پيشرفت تكنولوژي امروزه صاحبان تجارت و مشاغل براي بهتر ديده شدن در فضاي بيروني و عمومي در توليد لايت باكس استفاده مي كنند كه بازخورد بالا و سودآوري براي آنان دارد.

در صورت استفاده صحيح در شرايط استاندارد نور لايت باكس تا يكسال مشمول گارانتي شركت بوده در محل شركت خانه طراحان سام تعويض مي گردد همچنين ماندگاري چاپ فلكس تا 2 سال مشمول ضمانت مي گردد.

خانه طراحان سام با دارا بودن مهندسين مجرب و سالها تجربه در زمينه ارائه خدمات تبليغاتي و با استفاده از متد و دستگاهاي روز دنيا بهترين خدمات را در مشاوره، ساخت و طراحي لايت باكس تبليغاتي شهري به شما ارائه مي دهد.

منبع: خانه طراحان سام



نمايش اطلاعات اين پست
صفحات وبلاگ
[ ]

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی