لايت باكس تبليغاتي چه خصوصيت هايي دارااست ؟

لايت باكس تبليغاتي چه خصوصيت هايي دارااست ؟

لايت باكس تبليغاتي نوعي از ابزارهاي تبليغاتي ميباشند كه در اماكن همگاني نصب مي‌شوند و براي نمايش يك تصوير يا اين كه يك پيام كاربرد دارا‌هستند . از متريال متمايز در ساخت آن‌ها به كار گيري مي شود كه مي شود به آلومينيوم , پلاستيك و چوب اشاره نمود كه هركدام دارنده زيبايي هاي مخصوص به شخصي ميباشند . همينطور شما ميتوانيد براي داده ها بيشتر از تابلو چلنيوم با كارشناسان ما در تابلو رويال در تماس باشيد .

 

چرا از لايت باكس تبليغاتي به كار گيري مي شود ؟

 

امروزه به كارگيري از لايت باكس تبليغاتي موجب رونق كسب و امور شده‌است چون كه با ياد ديداري مشتري رمز و فعاليت دارااست . لايت باكس تبليغاتي دارنده جذابيت بي نظيري است كه تجهيزات متعدد و متنوعي را هم در اختيار اشخاص مي‌گذارد . نوروفروغ لايت باكش ها به واسطه چراغ هاي SMD يا اين كه به عبارتي چراغ هالوژن انجام مي شود كه زيبايي عجيب اي را به همراه دارااست . همينطور صرف جويي در مصرف انرژي و خودداري از اتلاف آن يكي ديگر از مزاياي به كار گيري از اين ابزار تبليغاتي در پباده سازي تابلو تبليغاتي است .

 

 چاپ و ساخت لايت باكس فريم لس

 

گونه هاي لايت باكس تبليغاتي

 

اين ابزار تبليغاتي در چندين دسته عرضه شده‌است كه هركدام از آنها دارنده خصوصيت هاي متفاوتي است . در پي به معرفي هر مورد از آنان مي‌پردازيم .

 

فريم لس

 

لايت باكس تبليغاتي از گونه كادر لس نسبتاً فارغ از هيچ نوع قاب و قابي مي باشند كه تصوير متبوع تماما به كناره هاي كادر وصل مي شود . لايت باكس قاب از زيباترين لايت هاي باكس ها به شمار مي‌رود كه به راحتي و در پهنا يك سري دقيقه قابليت ردوبدل تصوير را در اختيار شما قرار مي‌دهد . عدم وجود فريم در جور كادر لس بدين عامل است كه مخاطب تمركز خويش را بر روي تصوير بگذارد و تمركز وي ارتقا پيدا نمايد . حداكثر ابعادي كه مي توان براي لايت باكس قاب لس در حيث گرفت 6 متر در 2 متر است كه در سه شرايط نصب ديواري , آويزي و استندي موجود است .

 

اكثر زمان ها قاب هايي كه درين جور به كار گيري مي شود از متريال آلومينيوم آنادايز شده‌است كه در معناي اكسيداسيون خود كار است . اكسيد كردن آلومينيوم موجب مي شود تا ايستادگي آن در قبال عامل ها ارگانيك ارتقا پيدا نمايد و در گير زنگ زدگي , خوردگي و سايش نشود .

كريستالي

 

لايت باكس كريستالي از گونه امروزي تري برخوردار‌است و ساختار آن به طوري است كه نمي توانيد با گاز تصوير آن را عوض نمائيد چون در فريم لايت باكس از پيچ و مهره به كار گيري مي شود و براي ردوبدل تصوير بايستي آنان را گشوده نماييد . براي ساخت لايت باكس كريستالي از دستگاه برش و حكاكي ليزري استعمال مي شود و بر روي ورق هاي پلكسي چسبانده مي شود . حداكثر ضخامت لايت باكس هاي كريستالي 1 سانتي متر است و بيشترين ابعادي كه مي توان بري آن در لحاظ گرفت 120 در 180 سانتي متر است . اين ابزار تبليغاتي امكان نصب بر روي تمامي مقاطع نظير سقف را هم دارااست .

 

آهنربايي

 

لايت باكس هاي آهنربايي كه از آنان با تيتر ” لايت باكس مگنتي ” هم ياد مي شود و براي مشاغلي مطلوب ميباشند كه قصد دارا هستند تبليغات خويش در دوران زمان كوتاهي انجام دهند . ساختار اين لايت باكس ها بدين صورت است كه ورق پلكسي بعداز اين كه بوسيله دستگاه برش و حكاكي ليزري انجام مي توان به وسيله آهنربا بر روي مرحله لايت باكس قرار مي‌گيرد . ضخامت اين دسته از لايت باكس ها 2 سانتي متر است و حداكثر ابعادي كه براي آن در لحاظ گرفته مي شود 120 در 180 سانتي متر است .

 

لينك هاي مرتبط:

http://samdhprint.blog.ir/1399/02/08/lightbox-price
http://samdhprint.parsfa.com/post/39

https://samdhprint.blogsky.com/1399/02/08/post-46/light-box-frameless

https://vk.com/@477894867-light-box
http://lightbox.parsfa.com/post/13
http://lightboxframless.mihanblog.com/post/16

http://lightbox.farhangblog.ir/Post/8/lightbox

http://samdhprint.titablog.com/post-28886.html
http://lightbox.avablog.ir/post/15/lightbox-crystal

http://lightbox.famblog.ir/post/14

https://lightbox.blogsky.com/1399/02/14/post-14/light-box

http://lightbox.rozblog.com/post/16

https://lightboxsam.persianblog.ir/QLnBg0JBnNSYLEX4GxoN-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C



نمايش اطلاعات اين پست
صفحات وبلاگ
[ ]

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی