در رابطه با كارت دعوت چه مي دانيد؟

در رابطه با كارت دعوت چه مي دانيد؟

 

كارت دعوت اطلاعاتي راجع به مورخ , زمان و محل برگزاري مراسم عروسي به ميهمانها ميدهد . چه بسا در صورتيكه تعداد محدودي ميهمان داريد گشوده نيز قيمت چاپ كارت دعوت دارااست . باطن پاكت , حتماً كارت جواب به دعوت نيز قرار دهيد تا ميهمان ها خبر حضور يا اين كه عدم حضور خويش را به سمع و نظر شما برسانند و شما از تعداد ظريف ميهمانها با خبر گرديد . اگر‌چه در مملكت ما به كارگيري از كارت جواب به دعوت مرسوم نيست ولي به كارگيري از آن فوايد اكثري دارااست . مطمئناً اطلاع از تعداد كمپاني كنندگان در مراسم بر كيفيت خدمت دهي به آن ها مؤثر خواهد بود .

 

در حالتي كه كه بخواهيد كارت دعوت خويش را به شهر ديگري پست نمائيد , براي كاهش هزينه پستي مي‌توانيد كارت را سواي پاكت مخصوصش باطن پاكت طومار قرار دهيد و پست نماييد . ولي خوبتر است از پست پيشتاز استعمال نمائيد .

اهميت نوشتن برنامه ها در كارت دعوت

 

نوشتن برنامه ها به مهمان ها اين قابليت را مي‌دهد تا از برنامه ها و ترتيب اجراي آنان مطلع شوند . با وجود اين , قيد برنامه ها براي مراسم هاي دوستانه و كوچكتر الزامي نيست . البته براي مراسم هاي بزرگتر و قانوني خيس كه برنامه هاي زيادي موجود است ; اختصاص صفحاتي براي درج برنامه ها , حتمي به لحاظ ميرسد . خصوصاً وقتي كه بخواهيد برنامه هاي ويژه اي نيز داشته باشيد . در‌حالتي كه كه مراسم عقد و عروسي در دوجاي متعدد اجرا مي شود ميتوانيد نقشه ي مسير را از محل عقد تا محل برگزاري مراسم عروسي , در پشت كاغذ چاپ نماييد .

كارت دعوت و كارت پستال تحت عنوان يك روش مطلوب براي ابلاغ احساسات , تعامل بيشتر و دعوت از عزيزان , همياران و عزيزانمان بوده و طرفدارهاي متعددي داراست .

 

به نقل از ايسنا , بنابر اعلام چاپخانه خانه طراحان سام , سلايق متفاوت سبب شده كه‌اين كارت‌هاي جالب در طرح‌ , رنگ و جنس‌هاي متمايز تنظيم شوند تا هر شخص بتواند متناسب با ذوق و مخاطب خويش يكي را گزينش نمايد . ما در‌اين نوشتار به بررسي كاربرد , ارزش , پباده سازي و چاپ كارت دعوت و كارت پستال ميپردازيم .

 

پباده سازي و چاپ كارت دعوت و كارت پستال

 

كارت پستال و كارت دعوت هم همانند ديگر محصول ها چاپي دارنده استانداردهاي خاصي در پباده سازي و چاپ مي‌باشند .

 

مي دانيم پيش از آنكه يك كالا چاپي را به چاپخانه ارسال كنيم مي‌بايست پباده سازي آن را به صحت به اتمام برسانيم . در پباده سازي يك كارت دعوت و پستال قابليت و امكان به كارگيري از گونه هاي طرح‌ها , رنگ‌ها و تصاوير جالب و گوناگون موجود هست . همين تنوع سبب ساز بوجود وارد شدن طيف وسيعي از كارت هاي قشنگ براي مناسبت و رويدادهاي متفاوت شده‌است .

 

ولي در‌اين در بين بايستي اعتنا داشت كه به هنگام پباده سازي كارت هاي دعوت و پستال استانداردهاي چاپي ما يحتاج رعايت گردد . از جمله استعمال از مد رنگي CMYK به هنگام پباده سازي , دقت به كفيت مطلوب تصاوير و متن ها , درج رزولوشن مطلوب چاپ و در غايت در لحاظ به دست آوردن فاصله‌هايي به عنوان كناره امن و محدوده بيشتر رنگ . اين مسافت نزديك به نيم سانتي‌متر از كناره صفحه تا طرح اساسي در حيث گرفته ميگردد ; و علت آن نيز اين است كه در عمليات بعد از چاپ نظير برش و تا زدن كارت ها ( كارت هايي كه دو يا اين كه سه لت مي باشند ) آسيبي به طرح كليدي وارد نشود .

 

پس پباده سازي كارت دعوت و پستال نوبت به چاپ آن مي رسد . فرايند چاپ اين توليدها دربرگيرنده پيچيدگي متعددي نبوده و مشروط به شاخص‌هاي چاپي كه در حيث گرفته مي شود گزينش مي گردد .

 

شاخص‌هايي كه در چاپ يك مال نظير كارت دعوت و پستال مي بايست به صحت تعيين شوند به شرح ذيل ميباشند .

 

- شيوه چاپ كه مشروط به زمان و تيراژ متبوع معلوم مي شود .

 

- محصول و گرماژ

كارت دعوت چيست؟

جنس و گرماژ ورقه كارت كه به طور معمول به صورت گلاسه و يا اين كه كارتي با گرماژ 300 گرم در لحاظ گرفته مي‌گردد تا كيفيت بالايي در چاپ نتايج شود .

 

- روكش كارت كه به مراد ارتقا زيبايي كارت و همينطور استحكام و ماندگاري بيشتر بر روي آن قرار داده مي شود و عموما در گونه هاي سلفون مبهوت و درخشان موجود هست .

 

بعد ها كارت كه متناسب با كاربرد و جور كارت مختلف بوده و به صورت مستطيلي و يا اين كه مربعي ارائه ميشود .

 

تعداد لت يك كارت كه به معناي يك ورقه و يا اين كه دو ورقه بودن آن و وجود خط تا به صورت عمودي و يا اين كه افقي است .

 

تعداد وجه كارت كه يك رو و يا اين كه دورو بودن آن را معلوم ميكند و به طور معمول متناسب با گونه پباده سازي و كاربردي كه دارااست در لحاظ گرفته مي گردد .

 

و درنهايت تيراژ چاپ كه براساس تعداد متبوع گزينش مي گردد .

 

با در حيث دريافت كردن استانداردهاي پباده سازي و گزينش ظريف هرمورد از شاخص‌هاي فوق مي‌توان يك كارت پستال و دعوت زيبايي را داشت . ولي قابل ذكر است كه پيش از هر چيز خوبتر است چاپخانه مجهز و حرفه‎اي را براي چاپ كالا خويش تعيين نماييم تا بعداز چاپ از فيض مناسب آن رضايت داشته باشيم .

كارت دعوت را مي توان يك بخشي از طلاق ناپذير از مراحل برگزاري يك نمايشگاه يا اين كه همايش دانست . در صورتي قصد داشته باشيد يك مهمان كليدي را به همايش خويش دعوت نمائيد شايسته ترين راه و روش براي اين دستور به كارگيري از كارت دعوت است . البته هر ميهماني دارنده يك خصوصيت شخصيتي مختص هست و شما مي بايست به‌اين موردها ارزش بدهيد . در صورت عدم اعتنا ممكن است شخص مهمان از اخلاق و رفتار شما رنجيده گردد و هيچ وقت به مراسم شما نيايد . در سود به كارگيري از كارت دعوت هاي قشنگ و شكيل يك ركن كليدي در دعوت از ميهمانها است . در‌اين مقاله قصد داريم به پباده سازي زيباي يك كارت دعوت بپردازيم و از خصوصيات و اصول پباده سازي براي شما حرف بگوييم . با ما همراه باشيد .

وضوح كارت هاي دعوت

 

عددي كه طراحان براي پباده سازي يك كارت دعوت سفارش مي‌كنند ۳۰۰ dPI مي‌باشد . درواقع درصورتي كه وضوح تصوير از ۳۰۰ dPI كمتر باشد شفافيت تصوير از دربين مي‌رود و كارت دعوت ديگر كاربرد نخواهد داشت . زيبايي يك كارت دعوت به تصوير و نوشته آن است و در‌صورتي‌كه شفافيت تصاوير و متن‌ها از حد ارگانيك كمتر باشد كارت دعوت به يك صورت نامطلوب پباده سازي و چاپ مي‌شود .

مقدار كارت هاي دعوت

 

در‌حالتي كه از نگارنده ي اين نوشته بخواهيد كه يك ميزان مطلوب براي پباده سازي كارت دعوت به شما سفارش نمايد بايستي به ميزان ۱۵*۱۰ سانتي متر يا اين كه ۲۰*۱۵ سانتي متر براي پباده سازي ارگانيك يك كارت دعوت اشاره كرد . در صورتيكه كه كارت هاي دعوت , كوچكتر از مورد ها ذكر شده باشد نمي‌توان از تمام متن‌ها در پباده سازي آن استفاده كرد و در‌صورتي‌كه بسيار از حد بزرگ گزينش شود سبب كاهش تاثير گذاري كارت دعوت مي‌گردد . مي بايست بخاطر داشته باشيد كه ميخواهيد يك كارت دعوت به مدعوين خويش بدهيد و خير يك محل كار .

رنگ كارت هاي دعوت

 

گزينش رنگ را مي توان يك ركن با اهميت در پباده سازي كارت دعوت دانست . بنظر نگارنده ي اين نوشته خوب تر است از رنگ هايي مصرف شود كه با زمينه همايش داراي ارتباط مي‌باشد . بطور نمونه در حالتي‌كه همايش مرتبط با بانوان مي‌باشد بايستي از رنگ هاي ملايم و روشن به كارگيري فرماييد . رنگ هاي صورتي يا اين كه سبز كمرنگ مي‌تواند يك مورد ي مطلوب تلقي گردد . در حالتي كه ميهمان ها شما بانوان و آقايان ميباشند ميتوانيد از تلفيق رنگ ها فايده ببريد . اين فرمان سبب ساز ارتقا جلوه ي كارت دعوت مي شود.



نمايش اطلاعات اين پست
صفحات وبلاگ
[ ]

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی