نكات كليدي براي چاپ بنر

معرفي چاپ بك لايت و بنر مش

بنر مش همان‌طور كه از اسم آن پيداست ( بنر با روءيت كرد يك‌طرفه ) , يك بنر ساخته‌ شده از مواد وينيل است كه قابليت و امكان رويت كرد از يك‌طرف را آماده كرده و طرف ديگر را مسدود مي‌نمايد .

 

به نقل از ايسنا , بنابر اعلام ونوس ليزر , با دقت به ارتقاء تعداد مركزها خريد و بقيه مكان‌هاي با ساختمان‌هاي شيشه‌اي , به كارگيري از مش را به‌دفعات متعددي بازديد ميكنيم .

 

چاپ مش چيست؟

 

انگيزه استعمال از چاپ مش ساخت پنجره شيشه‌اي است كه نه‌تنها به‌عنوان منبعي براي نهفته كردن نماي باطن است بلكه به‌عنوان يك ابزار تبليغاتي خوب هم كار مي‌نمايد .

 

كاربرد

 

بنرهاي مش ( بنرهاي با مشاهده كرد يك‌طرفه ) را تقريباً در هر مكاني كه بتوانيد شيشه پيدا نماييد , بازديد ميكنيد . پيرو مقاله به بعضا از كاربردهاي مش در ونوس ليزر اشاره‌ شده‌است اما كاربردهاي مش مضاعف بالاتر از موردها پايين هست .

 

۱ . بازارها

۲ . دفتر ها شركت‌ها

۳ . بازارهاي فروش

۴ . مغازه‌ها

۵ . بيمارستان‌ها

۶ . فرودگاه‌ها

۷ . كافي‌شاپ‌ها

۸ . فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مواد غذايي

۹ . مركز ها خدماتي

 

فوايد بنرهاي مش

 

۱ . ابزار خوب براي بازاريابي و تبليغات

۲ . به كارگيري گسترده در وسايل نقليه متحرك مثل اتوبوس و غيره

۳ . نهفته كردن كار روزمره محل كار

۴ . تداوم و قدمت طولاني

۵ . نصب زياد سهل وآسان

۶ . قابل‌نصب روي هر شيشه و در هر مكاني

۷ . ارتقا قدمت و حفظ از شيشه در قبال خش و شكستگي

 

ارزش چاپ بنر

 

در پي به برسي گونه هاي متعدد چاپ بنر و استيكر مي پردازيم تا بتوانيم مناسب‌ترين جور چاپ ازنظر هزينه و ماندگاري و گونه نصب را گزينش كنيم .

 

هزينه : هزينه احتمالاً بالاترين ميزان در گزينش جور بنر متبوع هست .

 

ظواهر : بنر يا اين كه وينيل در ظاهر كلي چاپ تأثير خواهد داشت , بيشتر به دليل بافت سطحي و بقيه خصوصيات بنر دارنده بافت ميباشد كه تا حدودي موجب افت كيفيت چاپ خواهد شد البته وينيل دارنده تراز صاف و صيقلي بوده كه جزئيات چاپ را به‌خوبي نمايش مي دهد .

 

استمرار : بسته به اين‌كه كجا و چه وقتي از فرآورده چاپي استعمال خواهد شد و چه دوران مي‌توان از آن به كار گرفت قبلي از حاد شدن يا اين كه افت كيفيت .

 

به‌دنبال اين نوشته به بررسي و معرفي ويژگي‌هاي بنر و وينيل ميپردازيم .

بنر وينيل

 

فاكتورهاي مرتبط با هزينه :

 

هزينه يك بنر به چندين استدلال وابسته است :

 

۱ . مقدار

۲ . ضخامت و جور بنر

۳ . هزينه جوهر ( اندازه‌گيري شده بوسيله تراكم رنگ جوهر و تصوير پس‌زمينه )

مقدار بنر

 

مقدار يك بنر بيشتر از ديگر عامل ها مؤثر است . مسلماً هرچقدر بنر شما بزرگ‌تر باشد هزينه بيشتري نيز خواهد داشت .

 

ضخامت و گونه بنر

 

اشكال متفاوتي از بنر و استيكر باضخامت‌هاي متعدد و ولي قيمت‌هاي متفاوت در بازار وجود دارا‌هستند . به‌طور معمول وينيل ( استيكر ) گران‌تر از بنر خواهد بود .

جوهر

 

جوهر يك قسمت دوچندان تخصصي و فني اين معادله است . تفاوت‌هاي بخش اعظمي در جوهر تا مرحله مولكولي موجود هست كه استمرار و ماندگاري آن را گزينش مي نمايد . بيشتر چاپگرهاي با كيفيت از جوهرهاي به يادماندني و بادوام به كار گيري ميكنند و بعضا از شركت‌ها از ارزان‌ترين برندهاي جوهر براي ذيل داخل شدن هزينه‌ها به كار گيري مي كنند كه به‌ احتمال‌ دوچندان از كيفيت چاپ پاييني برخوردارند .

 

نصب

 

بنر را مي‌توان روي ديوار نصب كرد و يا اين كه بر روي اساس فلزي قرار اعطا كرد . گه گاه نياز است كه لبه‌هاي بنر براي قدمت بيشتر دوخته شود و يا اين كه از روش‌هاي برش حرارتي براي ارتقاء قدمت لبه‌هاي عمل مصرف شود و استيكر به خاطر پشت چسب‌دار بودن حتماً بايستي روي مرحله صيقلي چسبانده شود .

ظاهر

 

زيبايي در نگاه تماشاچي است . بعضي چاپ بنر و بعضا ديگر وينيل يا اين كه استيكر را ترجيح دهند . به‌ هرحال بنرها به دليل بافت سطحي خويش و مبهوت بودن همت بهتري در عكس‌برداري دارا هستند البته وينيل به خاطر مرحله صاف احتمالا براي عكاسي با فلش مطلوب نباشد اما از لحاظ كيفيت چاپ , از بنر خوب تر است . درمجموع محل نصب و كاربرد متاع , تعيين‌كننده‌ترين ادله در تعيين جور چاپ هست .

 

لايت باكس

 

تكنولوژي چاپ بك لايت در ونوس ليزر يك‌ خط مش دوچندان فوق‌العاده براي آشكار كردن تبليغات در هنگام شب مي باشد . مواد به‌كار رفته در ساختار بك لايت به نوروروشنايي اذن ميدهند تا در حين بك لايت جنبش كرده و به گرافيك , پباده سازي و تبليغ شما در شب‌هنگام معاش بخشد . چاپ بك لايت مشتمل بر دولايه است : پرايمر و لايه PET كه به بستر و پوشش درخشان حلالي كه جوهر را جذب مي كند , مي‌پيوندد و تصاوير واضحي را ارائه ميدهد .

 

خصوصيات ويژه بك لايت

 

مواد : PET

 

ضخامت : ۱۰۰ - ۲۱۰ ميكرون

 

رنگ : سپيد يا اين كه واضح

 

تراز : روشن يا اين كه كدر

 

پهنا به متر : ۰ . ۹۱۴ - ۱ . ۰۷ –۱ . ۲۷ – ۱ . ۳۷ - ۱ . ۵۲ - ۱ . ۸۲ - ۲ . ۲ - ۲ . ۹ - ۳ . ۲

 

ارتفاع : ۳۰ متر الي ۵۰ متر

 

جوهر : پيگمنت , داي , سالونت , اكوسالونت , لاتكس , چاپ UV

 

ويژگي ها فيلم بك لايت

 

۱ . فيلم بك لايت پلي استر ساتين

۲ . تصاوير با كيفيت بالا و قوام مضاعف

۳ . قابليت و امكان كم آب شدن پر سرعت

۴ . تراز به‌صورت شيشه‌اي يا اين كه برفي

۵ . توليدات سازگار با محيط‌زيست

۶ . نمايش تصوير با وضوح‌بالا

كاربردهاي فيلم بك لايت :

 

۱ . صفحه ها تبليغاتي و سوپرماركت‌ها

۲ . صفحه هاي تبليغاتي با مبنا ايستاده

۳ . بنرهاي توده شونده و بنرهاي X

۴ . باكس‌هاي فروغ و روشنايي با روشنايي LED و متروها , فرودگاه‌ها

۵ . فروشگاه‌هاي مركزي و پوسترهاي نمايشي

۶ . نمايشگاه‌ها و طراحي‌هاي داخلي

براي اين‌كه يه چاپ بنر عالي و كيفيت عالي داشته باشيم بايستي از چاپگر اكوسالونت كه نسل جديدي از پرينتر است به كارگيري كنيم , رزولوشن دوچندان بالا , به دليل ريز پاش بودن دستگاه اكوسالونت كيفيت خروجي چاپ بنر همانند ديگر متريالهاي اكوسالونت كيفيت خوب و فارغ از روش رويكرد ميباشد . همينطور قدمت چاپ بنر اكوسالونت در قبال حالت محيطي و فروغ و روشنايي خورشيد و باران دوچندان طولاني است .

بها چاپ بنر به كارداران پايين وابسته است

 

كيفيت محصول بنر

كيفيت رنگ چاپ

هد پرينتر

 

نكته : محاسبه ارزش چاپ بنر به صورت متر مربع ميباشد . و ارتفاع پيشنهاد بر روي بنر آزاد مي‌باشد

نكات كليدي براي چاپ بنر

 

تصاوير خوبتر است با فرمت CMYK ارسال گردد

دستكم رزولوشن 72Dpi باشد

در صورت نياز به پانچ در حين توصيه قيد نماييد .

گونه هاي بنر

 

بنر 7 اونس 240 گرمي

بنر 8 اونس 280 گرمي

بنر 9 اونس 300 گرمي

بنر 10 اونس 340 گرمي

بنر 13 اونس 440 گرمي

بنر 18 اونس 610 گرمي

كاربرد چاپ بنر

 

بنر يك كدام از مالامال مصرف ترين متريالها براي چاپ فضاي فرنگي است كه ما هر روزه مثال هايي از آن را در دور و بر شهر ميبينيم كه عموما ( براي تبليغات به ويژه معرفي شركت هاي و محصول ها و سرويس ها , به فعاليت ميرود . و به جهت به كارگيري فراوان , چاپ ارزان ميباشد در مقايسه بقيه مدياهاي ديگر چاپ . غالبا ( بنر ساخت مرز و بوم چين يا اين كه كره مي‌باشد كه در گرماژ 7 تا 18 انس ايجاد مي شود . از چاپ بنر بيشتر در بيرون از محيط هاي بسته به كارگيري مي شود كه به آن ( outdoor ) گويند و چاپ بنر ضدآب ميباشد . كيفيت چاپ هم بستگي به مدل دستگاه و روش چاپ و جوهر مورد به كارگيري و همينطور متريال و مارك استيكر دارااست .

https://medad.io/@prisatheri/bannermesh/



نمايش اطلاعات اين پست
صفحات وبلاگ
[ ]

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی